Jumaat, Disember 06, 2013

mahu bangun semula..

hari ini hari Jumaat 6 disember.. dah lama rasanya aku tak update pape.share sikit la apa yg dh berlaku kat aku setakat ni.

hmm aku nakkk sangat jadi istiqamah,

tapi aku takde semangat

aku mau jadi salah seorang yang menggerakkan Islam di atas muka bumi ini

tapi entah kenapa aku asyik berhenti, asyik koma di tengah jalan

koma pulak lama, taknak bangun2

kadang2 celik kerana tersedar, sempat lagi menangis menyesali langkah yg terhenti dan banyak terpesongnya

tp sebentar saja juga

ingin koma lagi..

Allah Maha Pengampun, bila aku disedarkan, aku hanya minta ampun

tp aku x pulak cuba bergerak, bangunkan kudrat2 aku utk teruskan berjalan dalam sama2 berjuang

lemah saja iman aku ini

insyaAllah, lepas ni aku cuba menulis demi Islam, walaupun x banyak, sekurang2nya ada input sikit tanda ingatan pada Allah.

aku tahu aku tak punya apa2 utk diberi

tapi tak mungkin aku tak boleh bagi apa2 kebaikan

sebab aku ada iman, so aku ada Allah yg sentiasa menjaga dan menolong aku

one say from a movie, "its not what u got that makes u , but its what u 'make' that determine what u got"

dengan itu, apa2 yg aku share insyaAllah akan membentuk diriku dahulu sblm dia terkena pada hati2 pembaca sekalian yg terbacanya..

assalamualaikum wbt. hv a nice day with selawat n zikrullah :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan